۹ دلیل برای مصرف روزانه چای سبز
۱۳۹۶-۰۶-۲۱
امکان ارسال محصولات نیوشا به سراسر دنیا
۱۳۹۶-۰۶-۲۱
۵/۵ - (۱ امتیاز)

در این فصل از سال، هیچ چیز لذت بخش تر از نوشیدن یک فنجان دمنوش گیاهی نیست. خواص درمانی دمنوش های گیاهی فوق العاده است. این دمنوش ها حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مختلف هستند. به گفته یک متخصص طب گیاهی در کانادا، نوشیدن روزانه ی چای و دمنوش های گیاهی به درمان بسیاری از مشکلات، ناراحتی ها و بیماری ها کمک می کند. حتما نوشیدن این دمنوش های مفید را که برای سلامتی مفید اند، امتحان کنید.

دمنوش نعناع فلفلی

نوشیدن دمنوش نعناع فلفلی به تسکین و درمان نفخ شکم کمک کرده و از تجمع گاز در معده جلوگیری می کند. این دمنوش برای درمان سوء هاضمه و حالت تهوع هم مفید است. دمنوش نعناع فلفلی را می توانید به صورت دمنوش های کیسه ای آماده یا به صورت دم کردن گیاه در آب جوش، تهیه کنید.

دمنوش زنجبیل

زنجبیل گیاه دیگری است که برای درمان تهوع و استفراغ و ناراحتی های معده مفید است. برای تهیه ی چای زنجبیل می توان ریشه ی دم کرده ی گیاه زنجبیل را به همراه آب لیموی تازه و عسل یا به صورت دمنوش های کیسه ای آماده، نوش جان کرد.

دمنوش بابونه

دمنوش بابونه آرام بخش و برای درمان بی خوابی بسیار مفید است. مصرف این دمنوش پس از صرف غذا، به هضم آن کمک می کند و هنگام سرماخوردگی برای درمان سرفه و برونشیت توصیه می شود. برای دریافت تمام مزایای دارویی این دمنوش، مطمئن باشید که بابونه به خوبی دم کشیده باشد.

چای رویبوس

چای رویبوس سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. آنتی اکسیدان های این چای به درمان بیماری های مختلفی از جمله بیماری های پوستی مثل اگزما کمک می کند.

دمنوش بادرنجبویه

 این دمنوش به بهبود تمرکز و حافظه کمک می کند ضمناً می توانید برای داشتن خوابی راحت و آرام پیش از خواب آن را نوش جان کنید. مصرف بادرنجبویه برای کودکان بی خطر است و می توان به آن لیمو یا شربت افرا هم اضافه کرد.

دمنوش قاصدک

دمنوش قاصدک پاک کننده ی طبیعی کبد است. این دمنوش به بازسازی سلول های کبدی کمک می کند و عملکرد کبد را بهبود می دهد. قاصدک با تولید صفرا به فرآیند گوارش هم کمک می کند.

دمنوش رزهیپ

رزهیپ میوه ی گیاه رز یا همان گل سرخ است. رزهیپ حاوی مقادیر بالایی ویتامین C است که به افزایش سیستم ایمنی بدن و سلامت پوست کمک می کند. این دمنوش برای بهبود عملکرد غده ی آدرنال هم مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *