طراحی جدید بسته های نیوشا
رونمایی از طراحی جدید بسته های نیوشا
۱۳۹۷-۰۶-۰۱
تحویل سریع دمنوش نیوشا در تهران
تحویل سریع دمنوش نیوشا در تهران
۱۳۹۷-۰۶-۰۱
۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

دمنوش نیوشا، نامی آشنا در حوزه نوشیدنی های سلامت در ایران و به زودی در سراسر دنیا می باشد. شرکت نیوشا داریان تولید کننده نوشیدنی های سلامت شامل دمنوش نیوشا، چای نیوشا و پودرهای قهوه و شکلات فوری نیوشا، هم اکنون دارای بیش از ۵۰ محصول متنوع می باشد که به صورت پک لاغری، پک سلامتی و پک پذیرایی و یا به صورت تکی از وب سایت نوش سنتر، نماینده و مشاور رسمی نیوشا قابل تهیه می باشد.

علم پزشکی مدام در حال پیشرفت است. با این حال هنوز شاهد بیماری ها و مرگ های ناشی از آن ها هستیم. در سال های دور بیماری های عفونی عامل اصلی مرگ و میر انسان ها بودند اما امروزه علم پزشکی این بیماری ها را تحت کنترل قرار داده است. حالا اما بیماری های مزمن و خاموش که به تدریج در بدن رشد می کنند عامل اصلی مرگ و میر انسان ها شده اند. بر اساس مطالعات انجام شده حدود ۷۲% از تمامی مرگ های جهان در سال ۲۰۱۶ ناشی از بیماری های مزمن غیر واگیر بوده است.

فشارخون، تغذیه ناسالم، قندخون، اضافه وزن، کلسترول بالا، کم کاری کلیوی، افسردگی مزمن و فعالیت بدنی کم از علل اصلی مرگ در ایران در سال ۲۰۱۶ بوده اند. دارو و درمان های مدیکال توانسته اند تا حدودی از پیشرفت این بیماری ها جلوگیری کنند اما متاسفانه شیوع بالای این بیماری ها در کشور باعث شده سرانه مصرف داروهای شیمیایی در ایران ۳ برابر استاندارد جهانی باشد.

اغلب داروهای شیمیایی با استفاده از ترکیب اصلی ماده موثر گیاه یا فرمولاسیون گیاهان ساخته می شود. برای کوتاه اثر شدن دارو تغییراتی را در فرمولاسیون گیاهان ایجاد می کنند که عوارض ثانویه ای برای بیماران دارد. تحقیقات نشان داده که گیاهان دارویی به دلیل وجود فیتوکمیکال ها و ماده موثر در پیشگیری و بهبود بیماری های مزمن می توانند نقش بسزایی داشته باشند.

نوشیدنی های گیاهی بویژه دمنوش نیوشا و استمرار در مصرف آن ها یک شیوه موثر در پیشگیری از بیماری های مزمن و بهبود آن است به طوری که با گذشت ۸ هفته از مصرف مداوم نوشیدنی های گیاهی و دمنوش نیوشا، اثرات مثبت آن را در بهبود سلامت خود مشاهده خواهید کرد.

در ویدئو زیر به چرایی استفاده از دمنوش نیوشا پرداخته شده است که مشاهده آن خالی از لطف نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *